" Οι πραγματικοί αγωνιστές ξεχωρίζουν από τη χαλύβδινη θέλησή τους να παλεύουν στη σκιά και μέσα στις πιο σκληρές συνθήκες χτίζοντας καθημερινά λιθαράκι-λιθαράκι το αυριανό τους παντοδύναμο Κάστρο, το Κάστρο του Λαού, που μόνο αυτό μπορεί να τον οδηγήσει σε μάχες νικηφόρες. Σιδερένια θέληση και υπεράνθρωπη υπομονή και επιμονή είναι τα υλικά των γνήσιων λαϊκών αγωνιστών." Μίκης Θεοδωράκης
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Οι θέσεις μας για την στρατηγική της Κ.Α.Π. (Ανάλυση)

Οι θέσεις μας για την στρατηγική της Κ.Α.Π. (Ανάλυση)
του Μίκη Θεοδωράκη


  1. Ενημέρωση, Ενότητα του Λαού.
  2. Δημιουργία Αντιστασιακού Μετώπου.
  3. Εκλογή Ηγεσίας.
  4. Συμμετοχή στις εκλογές με στόχο την διακυβέρνηση της χώρας.
  5. Οικονομική αυτάρκεια βασισμένη σε Σχέδιο για την συνολική συνεκμετάλλευση του εθνικού μας πλούτου (με βάση το Σύστημα των Κοινοπραξιών) ο οποίος υπολογίζεται σε πολλά τρισεκατομμύρια ευρώ. Δέσμευση ότι ο εθνικός πλούτος ανήκει στον Λαό.
  6. Αποδέσμευση της χώρας από κάθε είδους υποχρεώσεις (οικονομικές, πολιτικές).
  7. Πρόγραμμα ανάπτυξης.
  8. Δημιουργία Νέου Συντάγματος.
  9. Εκλογές.


Ανάλυση των εννέα θέσεων για την στρατηγική της Κ.Α.Π.

Θέσεις της Κ.Α.Π.

Θέση 1.
Για την επίτευξη της Ενότητας του Λαού πρέπει:  Α. να πολλαπλασιαστούν οι Σπίθες και Β.  κάθε Σπίθα να δημιουργεί με τη διάδοση της ιδεολογίας και με τη δράση της μορφές λαϊκής ενότητας στον χώρο στον οποίο ζει και εργάζεται.

Θέση 2.
Η εκλογή της Ενιαίας Πανελλαδικής Ηγεσίας θα γίνει μέσα από τις ζυμώσεις ανάμεσα στις τοπικές μορφές ανάπτυξης της λαϊκής ενότητας. Ο χρόνος για την επίτευξη αυτού του στόχου θα εξαρτηθεί από την ροή των γεγονότων, τις προκλήσεις που θα γεννηθούν και τις μορφές της αντίστασης του

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

το Μανιφέστο των Λαμπράκηδων

Για το Μανιφέστο των Λαμπράκηδων 

Στις 8 Ιουνίου 2013 συμπληρώνονται πενήντα χρόνια από την ημέρα της ίδρυσης της Δημοκρατικής Νεολαίας Λαμπράκη. 

Τα μεγάλα οράματα  της μοναδικής Πολιτικής και Πολιτιστικής Επαναστατικής Οργάνωσης της ελληνικής Νεολαίας των Λαμπράκηδων για Εθνική  Ανεξαρτησία, Ελευθερία και Προκοπή της Πατρίδας μας και  Λαού της παραμένουν ζωντανά. 
Οδηγούν τη συνείδησή μας και μας δείχνουν το δρόμο του σημερινού αγώνα για ένα Παλλαϊκό Μέτωπο ενάντια στη ξένη κατοχή και την εξάρτηση.   

Η Επιτροπή Ιδεολογίας της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών-Σπίθα αναδημοσιεύει το ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΩΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗΔΩΝ, όπως αυτό πρωτοδημοσιεύθηκε το 1964. 
Διατηρήσαμε την ορθρογραφία, τη στίξη και τη στοίχιση της τότε έκδοσης, εκτός από την πολυτονική γραφή. 

Προσθέσαμε μόνο τις επεξηγηματικές παραπομπές 1,2 και 3. 

Επιτροπή Ιδεολογίας. 




_______________________________________________________________________________


ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΩΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗΔΩΝ 



ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ


ΛΑΜΠΡΑΚΗΔΕΣ

  • Ποιοι είμαστε
  • Τί θέλουμε
  • Γιατί μας πολεμούν 

1. Πρόλογος 


Διαβάζοντας, ύστερα από σαράντα χρόνια, τον Δεκάλογο των Λαμπράκηδων διαπιστώνει κανείς πόσο καίριες υπήρξαν οι επισημάνσεις και οι στόχοι αυτού του μεγάλου κινήματος αλλά και πόσο επίκαιροι εξακολουθούν να είναι και σήμερα. Ας τους δούμε συνοπτικά έναν έναν:
Πρώτον: Ελλάδα ελεύθερη, ανεξάρτητη, αδέσμευτη, κυρίαρχη. 
Δεύτερον: Η Παρτίδα μας φορέας ειρήνης και συνεργασίας στα Βαλκάνια.
Τρίτον: Ελλάδα χωρίς ξένες στρατιωτικές βάσεις και ταπεινωτικά στρατιωτικά σύμφωνα. 
Τέταρτον: Κύπρος ελεύθερη και αδέσμευτη.
Πέμπτον: Εθνική οικονομική πολιτική. 
Έκτον: Να εδραιωθεί η Δημοκρατία. Να περιοριστεί η Αυλή. Να γίνουν όλοι οι πολίτες ίσοι απέναντι στον Νόμο.
Έβδομον: Να μειώσουμε τις στρατιωτικές δαπάνες.
Όγδοον: Ο κρατικός μηχανισμός στην υπηρεσία του λαού.
Ένατον: Όχι στην τρομακτική ανισότητα στην κατανομή του εθνικού πλούτου.
Δέκατον: Η νέα γενιά να διαπαιδαγωγηθεί σύμφωνα με τις πατριωτικές μας παραδόσεις και την κληρονομιά του ανθρώπινου πολιτισμού.

Δεν θα πάω πιο μακριά, αλλά θα μείνω σ’ αυτούς τους δέκα στόχους, οι οποίοι αποτελούσαν την πεμπτουσία και την ραχοκοκαλιά του κινήματος των Λαμπράκηδων και θα ρωτήσω σήμερα με την απόσταση του χρόνου: Ήσαν ορθοί οι στόχοι αυτοί; Η γενική κατεύθυνση ήταν η ορθή; Εξυπηρετούσαν τους βασικούς στόχους του ελληνικού λαού; Ήσαν ρεαλιστικοί; Ανταποκρίνονταν στους μύχιους πόθους του λαού και της νεολαίας μας; Και τέλος με ποια πολιτική-κομματική ετικέτα μπορούν να χαρακτηριστούν;

Από μιαν άλλη σκοπιά τίθεται το ερώτημα: Ύστερα από σχεδόν μισόν αιώνα που

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Μικης Θεοδωράκης για την μαχη στην ΙΕΡΙΣΣΟ : Εάν ήμουν νέος, θα πήγαινα να αγωνιστώ μαζί τους.


Ειδικά για τους Έλληνες που έχουν την ευλογία να ζουν σε ένα φυσικό περιβάλλον θεϊκού κάλλους, η αγάπη, ο σεβασμός και η προστασία της φύσης πρέπει να είναι το πρώτο και σπουδαιότερο καθήκον.

Έχω δηλώσει για το Αιγαίο ότι θα πρέπει να παραμείνει αλώβητο από αναζητήσεις, εξορύξεις και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων εκτιμώντας ότι η φυσική ομορφιά του είναι απείρως πιο πολύτιμη από οποιαδήποτε οικονομική ωφέλεια.

Κάτω από το πρίσμα αυτό θεωρώ ότι στην Ιερισσό διαπράττεται ένα αποτρόπαιο εθνικό έγκλημα για το οποίο οι υπεύθυνοι κάποτε θα δώσουν λόγο. Ας μην επαίρονται οι σημερινοί εξουσιαστές και τα όργανά τους ότι έχουν τάχα μαζί τους τον Νόμο και την δύναμη. Η ζωή είναι σφαίρα που γυρίζει. Ας θυμηθούν πού βρίσκονται σήμερα οι … εθνοσωτήρες της Χούντας.

Επισυνάπτω την μελέτη μου με θέμα την «Λαϊκή Επιτροπή» που είναι αποκύημα της προσωπικής μου πείρας ως Βουλευτή της Β΄ Πειραιώς. Το κύριο πρόβλημά μας ήταν και πάλι η μόλυνση του περιβάλλοντος. Στην Δραπετσώνα από το εργοστάσιο τσιμέντου και στο Κερατσίνι από τη Ηλεκτρική που εξέπεμπε δηλητηριώδη αέρια. Δημιουργήσαμε τότε δύο Λαϊκές Επιτροπές με το σύνολο των κατοίκων όπως στην Ιερισσό. Δώσαμε σκληρές μάχες, συχνά σώμα με σώμα με τις διωκτικές δυνάμεις. Και τελικά νικήσαμε! Στα 1965, δηλαδή σε πολύ δύσκολους καιρούς.

Πώς να μη χαιρετήσω το γεγονός ότι η Ιερισσός έγινε μια τεράστια Λαϊκή Επιτροπή με θάρρος, πίστη, δυναμισμό και αυτοθυσία; Γι’ αυτό και έχει λυσσάξει κυριολεκτικά η εξουσία.

Εάν ήμουν νέος, θα πήγαινα να αγωνιστώ μαζί τους. Εξ άλλου το παράδειγμά τους μας φωτίζει σαν φάρος. Μας δείχνει το δρόμο που θα πρέπει να ακολουθήσουν όλοι οι ζωντανοί και Ανεξάρτητοι Έλληνες.

Γι’ αυτόν τον λόγο καλώ όλες τις Σπίθες να μελετήσουν τι ακριβώς συμβαίνει εκεί πέρα, ώστε να

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Ποιός είναι ο αληθινός χρυσός της Χαλκιδικής. του Σάββα Μπέρδου


Ποιός είναι ο αληθινός χρυσός της Χαλκιδικής.
Σάββας Μπέρδος

Τα γεγονότα των Σκουριών Χαλκιδικής και η υποτιθέμενη επένδυση στην περιοχή φέρνουν στην επιφάνεια ξανά την σχέση που είχε, τα τελευταία χρόνια, το ελληνικό κράτος και τις πολιτικές που ακολούθησε για το φυσικό περιβάλλον στην χώρα μας. Μπορεί να φαίνεται ή να ακούγεται δευτερεύον σε σχέση με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάνθρωποί μας σήμερα σε επίπεδο καθημερινής επιβίωσης αλλά δεν είναι καθόλου έτσι όταν υπάρχουν περιοχές άρρηκτα δεμένες με τον φυσικό πλούτο που τους περιβάλλει και που χρόνια τώρα οι επιστήμονες το κατατάσσουν ως έναν σημαντικό και ισχυρό μοχλό ανάπτυξης σε συνδυασμό μάλιστα με την εγχώρια αγροτική παραγωγή που αντιμετωπίζει αντίστοιχη οπισθοδρόμηση και παρακμή.

Ας επανέλθουμε όμως στο παράδειγμα της περιοχής των Σκουριών Χαλκιδικής και ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο αντίλογος που αναφέρεται για την υπεράσπιση του συγκεκριμένου έργου παρά τις βαριές επεμβάσεις στο περιβάλλον έχει να κάνει αφενός με την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) που εγκρίνει το σύνολο των μεταλλευτικών έργων της ευρύτερης περιοχής και αφετέρου με τα οφέλη που θα προκύψουν από την επένδυση αυτή σε κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο τόσο τοπικά όσο και γενικότερα για την Ελλάδα. Σχετικά με την πολυσέλιδη ΜΠΕ συμπερασματικά κρίνονται οι επιπτώσεις των έργων σε γενικές γραμμές ως «μετρίως σημαντικές, παροδικές και μερικώς ή ολικώς αναστρέψιμες» σε συνδυασμό με τα έργα αποκατάστασης, ενώ για τις σοβαρότερες, μη αναστρέψιμες επιπτώσεις αναφέρει ότι περιορίζονται τοπικά σε μικρή κλιμακα που

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Μετά την συνάντηση που θα έχει με τον Μίκη Θεοδωράκη στο σπίτι του σήμερα το απόγευμα Υποδεχόμαστε στο Στέκι της ΣΠΙΘΑΣ τον Γιώργο Λιλλήκα


https://www.facebook.com/events/301152116681684/
Ελληνες και Κυπριοι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ
ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΧΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ.

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ ΤΩΡΑ

Ενάντια στους νεοταξιτες ,στην τροικα , ΔΝΤ, στο 4ο ΡΑΙΧ και ΟΛΟΥΣ τους ΕΧΘΡΟΥΣ της Ελλάδας και της Κύπρου μέσα και εξω..

Μετά την συνάντηση που θα έχει με τον Μίκη Θεοδωράκη στο σπίτι του σήμερα το απόγευμα
Υποδεχόμαστε στο Στέκι της ΣΠΙΘΑΣ τον Γιώργο Λιλλήκα
σήμερα στις 20:00΄ Μπουμπουλίνας 34 , Αθήνα 106 82 Εξάρχεια . ΧΑΡΤΗΣ >>> http://goo.gl/maps/nd5SF
Τηλ. 6972531319 & 6980548748 & 210.8212011 & 6972300003 email : epi.no.attikis@gmail.com ..... ΣΠΙΘΑ σημαίνει ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ


σας περιμένουμε όλους .....

Σήμερα ο Γιώργος Λιλλήκας στο ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΣΠΙΘΑΣ
Σήμερα στις 8:00 μ.μ.
ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ 34 & ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ( Πίσω από το Μουσειο)

Μου αρέσει! ·  · Unfollow Post ·  · Πριν από 2 λεπτά

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

ο Γιώργος Λιλλήκας στην ΑΘΗΝΑ ( ομιλία με θέμα : Ο στραγγαλισμός της Κύπρου, προοίμιο για νέο σχέδιο Ανάν; ) την Τετάρτη 24 - 4 - 2013

Ο στραγγαλισμός της Κύπρου, προοίμιο για νέο σχέδιο Ανάν; (24-4-13)

  Στις 24 Απριλίου 2013, στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Ρουμελιωτών, Σίνα και Δαφνομήλη 1Α (δίπλα στο Γαλλικό Ινστιτούτο), θα πραγματοποιηθεί σχετική εκδήλωση με κεντρικό ομιλητή τον πρώην υπουργό Εξωτερικών και υποψήφιο για την προεδρία της Κυπριακής Δημοκρατίας, Γιώργο Λιλλήκα.
Μαζί του θα μιλήσουν ο Νίκος Κουτσού (βουλευτής της κυπριακής βουλής), ο Γιώργος Καραμπελιάς (συγγραφέας, εκδότης του περιοδικού Άρδην), και ο Μανώλης Μηλιαράκης (πρόεδρος της ΣΕΥΑΚ).
Την εκδήλωση θα συντονίζει ο πρόεδρος της ΣΑΚ αντιστράτηγος ε.α. Δημήτρης Αλευρομάγειρος, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνει ο Λεωνίδας Μασσοστασής, (πρόεδρος της Ένωσης Κυπρίων Ελλάδος).
Ώρα πραγματοποίησης της εκδήλωσης 19.30.


Η Ευρωζώνη, υπό την καθοδήγηση της Γερμανίας, με τη συνενοχή της πλειοψηφίας των υπόλοιπων μελών της ευρωζώνης και την ηχηρή και ένοχη σιωπή της ελληνικής κυβέρνησης, αποφάσισε να καρατομήσει την κυπριακή οικονομία με πρωτοφανή μέτρα διάλυσης του τραπεζιτικού της συστήματος, και ρίξιμο στον οικονομικό καιάδα εκατοντάδων χιλιάδων Κυπρίων.
Οι ευθύνες της κυπριακής άρχουσας ελίτ, και των κυπριακών κυβερνήσεων (Χριστόφια, Αναστασιάδη) είναι προφανείς και αυταπόδεικτες. Και όπως έχουμε τονίσει πολλές φορές, η

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

ΨΗΦΙΣΜΑ Γ. Σ. ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΠΙΘΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 7.4.2013

Στη Γ.Σ. της 7ης Απριλίου 2013 εγκρίθηκε ομόφωνα το παρακάτω ψήφισμα το οποίο μέχρι τώρα έχουν υπογράψει σε χαρτί ολογράφως δεκάδες ΕΝΕΡΓΟΙ Σπιθιστές / Σπιθίστριες στην Αττική.

Η διαδικασία υπογραφής του ψηφίσματος δεν έχει ολοκληρωθεί.

 Όποιος  θέλει να αγωνιστεί μαζί μας για να διώξουμε επιτέλους την ξένη και ντόπια "ακρίδα"  για να φωνάξουμε όλοι μαζί : είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ " ,οικοδομώντας μια Ανεξάρτητη, Περήφανη , Σεβαστή σε εχθρούς και φίλους,  Ευημερούσα  Ελλάδα, Αλληλέγγυα πρός όλους τους λαούς του κόσμου,  μπορεί να το συνυπογράψει στο στέκι μας ( Μπουμπουλίνας 34 , Αθήνα 106 82, Εξάρχεια . 
Τηλ. 211.2138662 – 6972531319 – 6980302045 - 6972300003 
 ) ή να μας στείλει email  ηλεκτρονικά στο  email : epi.no.attikis@gmail.com

ΣΠΙΘΑ σημαίνει ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ 


ΨΗΦΙΣΜΑ  Γ. Σ.  ΕΝΙΑΙΑΣ  ΣΠΙΘΑΣ  ΑΤΤΙΚΗΣ  7.4.2013

Ξεκινήσαμε ως απλοί προβληματισμένοι πολίτες, σαστισμένοι σε μία χώρα που την σκιάζει η φοβέρα και την πλακώνει η σκλαβιά, που περιήλθε στην δίνη του σοκ και δέος.
Ο προβληματισμός έγινε αγανάκτηση και ξεχυθήκαμε στους δρόμους για να υπερασπιστούμε τα δίκια της Πατρίδας μας. Για να φωνάξουμε ως ελεύθεροι πολιορκημένοι, ως απροσκύνητος Λαός το μεγάλο ΟΧΙ.
Πορευτήκαμε μέσα από συμπληγάδες, δεχτήκαμε χτυπήματα, από μέσα κι από έξω, ύπουλα και

Με Εισιτήριο βρεφικές πάνες, βρεφικά γάλατα και μη ληγμένα φάρμακα που δεν χρειάζονται, Θεατρική παράσταση από το Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού στο θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» την Κυριακή 28 Απριλίου


Θεατρική παράσταση από το Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού

Τη θεατρική παράσταση «Το μυστικό της ευτυχισμένης βασίλισσας» παρουσιάζει η θεατρική ομάδα του Μητροπολιτικού Κοινωνικού Ιατρείου Ελληνικού στο θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης».

Η είσοδος για μικρούς και μεγάλους, είναι ελεύθερη και το Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείου καλεί τους θεατές να προσφέρουν βρεφικές πάνες, βρεφικά γάλατα καθώς και φάρμακα που δεν χρειάζονται, αρκεί να μην έχει περάσει η ημερομηνία λήξεως.

Η παράσταση θα "ανέβει" στο θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» την Κυριακή 28 Απριλίου στις 17:00.



Λίγα λόγια για το  ΜΚΙΕ (Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού)

Από τα τέλη του 2011, το Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο λειτουργεί σε ένα κτίριο που βρίσκεται μέσα στην πρώην Αμερικανική βάση του Ελληνικού, δίπλα στο Πολιτιστικό Κέντρο Ελληνικού, με τη συνεργασία και τη στήριξη του Δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης αλλά και δεκάδων εθελοντών, φορέων και πολιτών. Οι εμπνευστές του ιατρείου και οι εθελοντές – γιατροί που εργάζονται εκεί, δέχονται καθημερινά τηλεφωνήματα και βλέπουν δεκάδες κόσμου (γείτονες, περαστικούς, ανθρώπους που απλά άκουσαν για την ύπαρξη του κοινωνικού ιατρείου) που επιθυμούν να

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

( video - photos ) η ΣΠΙΘΑ έδωσε το παρόν στην πορεία αλληλεγγύης προς τους αγωνιζόμενους κατοίκους της Χαλκιδικής

Με το σύνθημα "Γενικός Ξεσηκωμός όπως η Ιερισσός"
και με την δήλωση : " Το πάθος για την λευτεριά είναι δυνατότερο απ'ολα τα κελιά " Σπιθίτες και Σπίθίτριες έδωσαν σήμερα το παρόν ,όπως και πάντα και παντού, στην πορεία αλληλεγγύης που έγινε με αφορμή τα γεγονότα στις Σκουριές Χαλκιδικής. 
Στην Βία τους και στην ποινικοποίηση των αγώνων 
και της αντιστασιακής δράσης απαντάμε ΕΝΩΤΙΚΑ. 

ΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.



Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

13/4/2013 ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

H Ενιαία Σπίθα Αττικής στηρίζει τον ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ  των Κατοίκων της Χαλκιδικής και συμμετέχει στην πορεία που θα γίνει στην ΑΘΗΝΑ  το Σάββατο. 13/04, στις 12:00, στο Μοναστηράκι.

ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ. …. ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟ-ΚΑΝΑΔΟ-ΤΡΟΙΚΑΝΟ-ΤΡΙΚΟΜΜΑΤΟ -ΦΑΣΙΣΤΟ – ΜΠΟΜΠΟΛΙΚΟΙ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ … ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ????

https://www.facebook.com/events/114340552095907/

 στην πιο κρίσιμη, ίσως, στιγμή του αγώνα τους ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΙ η Επιτροπή Αλληλεγγύης στη Χαλκιδική καλεί στη Συγκέντρωση και πορεία το Σάββατο 13/04, στις 12:00, στο Μοναστηράκι


Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Ο ΚΟΥΡΔΙΣΤΗΣ του Μίκη Θεοδωράκη 2-4-2013


Ο ΚΟΥΡΔΙΣΤΗΣ
Μίκης Θεοδωράκης

Διαβάζοντας την «Τρίτη Επιστολή προς Κύπριο φίλο» του Δημ. Κωνσταντακόπουλου διαπιστώνω ότι τελικά κερδήθηκε κι αυτός από την … γοητεία της Ουτοπίας. Άλλωστε την κάθε του πρόταση για την έξοδο από την κρίση φροντίζει να την ακυρώνει με μια δική του αντιπρόταση. Ουτοπία ενάντια στην Λογική. Είτε Λογική ενάντια στην Ουτοπία. Πώς το είχε πει ο Όρσον Ουέλλες … «Τελικά οι Ελβετοί το μόνο που κατάφεραν να προσφέρουν είναι τα ρολόγια».

Όταν έχεις συνηθίσει να σε κουρδίζουν για να πιστεύεις ότι μ’ αυτόν τον τρόπο ολοκληρώνεσαι ως άτομο και ως λαός, τότε φτάνεις στο σημείο να μισείς τα πουλιά που πετούν ελεύθερα και τους

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

ΠΕΜΠΤΗ 4/4/13 Κάλεσμα στο Σύνταγμα: ΑΝΑΒΩ ΕΝΑ ΚΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΡΙΣΤΟΥΛΑ


Χωρίς τυμπανοκρουσίες και μακρυά από "κομματικές εκδηλώσεις"


Πάμε όλοι και ανάβουμε ένα κεράκι στο....
δέντρο που ΣΑΝ ΣΉΜΕΡΑ 4/4/2012 σκοτώθηκε ο συνταξιούχος Αγωνιστής ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΎΛΑΣ στην πλατεία Συντάγματος.


ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ
ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΜΕ
ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ

ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ........

https://www.facebook.com/events/513090125403942/

το σημείωμα που άφησε :

«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά
τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή
σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους)
πλήρωνα γι’ αυτήν. Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Η ΣΠΙΘΑ στηρίζει την προειδοποιητική Λαϊκή στάση πληρωμών τον Απρίλιο


Το Κίνημα Ανεξαρτήτων Πολιτών (Σπίθα) χαιρετίζει, στηρίζει ολόψυχα και συμμετέχει στην πρωτοβουλία λαϊκών φορέων για κήρυξη του Απριλίου ( Προειδοποιητικά )  ως μήνα Λαϊκής στάσης πληρωμών. 

                Με την επιβολή των μνημονίων καταργήθηκε η εθνική μας ανεξαρτησία, η συνταγματική νομιμότης και ποδοπατήθηκαν δημοκρατικές, λαϊκές και εργατικές κατακτήσεις. Οι ένθεν και ένθεν του ατλαντικού ιμπεριαλιστές ανέλαβαν και τυπικά την διακυβέρνηση της χώρας μέσω της Τρόικα και  του ΔΝΤ. Οι πολιτικοί υπάλληλοι της άρχουσας τάξης που συνεργάζεται με τους ξένους επικυρίαρχους έχουν πλέον περιοριστεί σε ρόλο διεκπεραιωτή. Στόχος των ιμπεριαλιστών και των εγχωρίων συνεργατών τους είναι η λεηλασία και διαρπαγή του εθνικού πλούτου της πατρίδος μας. Για να πραγματοποιήσουν τα μοχθηρά σχέδιά τους έπρεπε να καταλυθεί κάθε δημοκρατικό δικαίωμα και εργατική κατάκτηση ώστε ο λαός μας εξουθενωμένος, ταπεινωμένος και αδύναμος να ενδώσει στις απαιτήσεις τους.

Εν μέσω της πρωτοφανούς φοροεπιδρομής, των συνεχών εκβιασμών και της ανοικτής βίας ο λαός μας οφείλει στην ιστορία και τον πολιτισμό του να σταθεί όρθιος και να σηκώσει απέναντι στην νέα κατοχή το ανάστημά του, να αντιπαρατάξει το αγωνιστικό του φρόνημα και να ανατρέψει το σύστημα αυτό που ανέχεται την διαρπαγή του εθνικού του πλούτου και εμποδίζει την δημοκρατική, κοινωνική και οικονομική του ανάπτυξη.

Για να γίνουν τα όνειρά μας πραγματικότητα και τα όνειρά τους εφιάλτης ο λαός μας πρέπει να βρει δρόμους ενότητος και να συγκροτήσει ένα παλλαϊκό δημοκρατικό μέτωπο που, όπως το ΕΑΜ, θα τον σώσει από την πείνα και τη σκλαβιά. Είναι πια ηλίου φαεινότερο ότι η χώρα μας διαθέτει πλουτοπαραγωγικές πηγές και δυνάμεις που όταν τις εκμεταλλευτεί ο εργατικός, ικανός και δημιουργικός λαός θα οικοδομήσουμε μία νέα κοινωνία ευημερίας και ελευθερίας.

Συνεπώς το ΚΑΠ-Σπίθα που έχει σαν στρατηγικό στόχο την συγκρότηση αυτού του Μετώπου στέκεται αλληλέγγυο σε κάθε ενωτική και αγωνιστική κινητοποίηση. Η ανυπακοή στα κελεύσματα της εξουσίας σήμερα και η γενικευμένη αντίσταση αύριο που θα εξελιχτεί σε γενικευμένη αντίσταση θα εγκαθιδρύσει την δημοκρατία και την εθνική ανεξαρτησία δηλαδή τους αναγκαίους όρους μιας ολόπλευρης κοινωνικής και οικονομικής αναπτύξεως.

Καλούμε κι εμείς με την σειρά μας τους εργαζομένους, την νεολαία, τους επαγγελματίες, τους μικρούς επιχειρηματίες, τους μικρομεσαίους και φτωχούς αγρότες κάθε πατριώτη και δημοκράτη να στηρίξει την πρωτοβουλία κηρύξεως του Απριλίου ( Προειδοποιητικά ) ως μήνα Λαϊκής στάσης πληρωμών. 


Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών "Σπίθα" - Μίκης Θεοδωράκης



Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Καταγγελία για βίαιη προσαγωγή του γραμματέα της ΣΠΙΘΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ από τις αστυνομικές δυνάμεις στην μαθητική παρέλαση στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ


Καταγγελία για βίαιη προσαγωγή του γραμματέα της ΣΠΙΘΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ από τις αστυνομικές δυνάμεις 
στην μαθητική παρέλαση στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ 


Καταγγέλλουμε την αστυνομία και την τρικοματική Κυβέρνηση για κατάλυση της δημοκρατίας και του συντάγματος ενάντια στην ελεύθερη βούληση των πολιτών και των δικαιωμάτων τους να μπορούν να βρίσκονται σε δημόσιους χώρους ειρηνικά.

Πριν από λίγο μέλη της ΣΠΙΘΑΣ του Μίκη Θεοδωράκη προσπάθησαν να περάσουν στον χώρο της μαθητικής παρέλασης που διεξάγετε κάθε χρόνο με την ευκαιρία της επανάστασης του 1821. Τα μέλη μας φορούσαν μπλούζες με γράμματα που σχημάτιζαν το σύνθημα της επανάστασης:  " Ελευθερία ή Θάνατος ".  Κρατούσαν δέ, ένα πανό ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ και ΕΝΟΤΗΤΑΣ του Ελληνικού λαού με τον Κυπριακό που έγραφε :  "Ενωμένη Ρωμιοσύνη. Μαζί αδέλφια μας. Ελλάδα-Κύπρος.  ΣΠΙΘΑ Μίκης Θεοδωράκης"

Αμέσως εμφανίστηκαν διμοιρίες των ΜΑΤ  που προσπάθησαν να  μας απωθήσουν και δεν επέτρεπαν την διέλευσή μας. 
Χωρίς κανένα λόγο και αφού ζητήσαμε να κάνουν στην άκρη και να μας αφήσουν να περάσουμε ( συνταγματικό μας κεκτημένο )  αφού η πρόθεσή μας ήταν να συμπαρασταθούμε στα αδέλφια μας τους  ΚΥΠΡΙΟΥΣ  αλλά και να δηλώσουμε ειρηνικά  με την παρουσία μας την συνέχεια του αγώνα του 1821, έπεσαν επάνω μας λυσσασμένα. 
Προσήγαγαν δε, στο αστυνομικό τμήμα ακροπόλεως τον Αγωνιστή Γραμματέα της Σπίθας Αττικής και διαπρεπή  δικηγόρο Γαβριήλ Πελεκιδη επειδή "τόλμησε" να τους πει ότι αυτό που γίνεται είναι τελείως παράνομο και ότι καταλύουν με αυτό τον τρόπο κάθε έννοια ελευθερίας του πολίτη να βρίσκεται ειρηνικά σε δημόσιο χώρο και των δικαιωμάτων του που απορρέουν από το Σύνταγμα. Επίσης καταλύουν την έννοια της  ισότητας μεταξύ των πολιτών επιτρέποντας σε επιλεγμένους  πολίτες ( με προσκλήσεις) να παρακολουθήσουν την παρέλαση. 

Ζητάμε να αφεθεί αμέσως ελεύθερος 

Η τρικοματική μειοψηφική κυβέρνηση των ανδρεικέλων  που παρέδωσε την εθνική μας ανεξαρτησία στην ΜΕΡΚΕΛ - ΤΡΟΙΚΑ - ΔΝΤ κλπ είναι υπόλογη στον Ελληνικό Λαό με αυτές τις πράξεις που στόχο έχουν να μηδενίσουν την αντίσταση των Ελλήνων και να μας  οδηγήσουν στον ραγιαδισμό , στην  εξαθλίωση  και τον αφανισμό  με σκοπό να μας  κλέψουν τον ΕΘΝΙΚΟ μας  πλούτο.

Δηλώνουμε ότι η ΑΓΩΝΑΣ θα συνεχιστεί μέχρι την τελευταία ρανίδα του αίματός μας. 

Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ   


Η επιτροπή της Σπίθας Αττικής.

τηλ. επικοινωνίας : 6972531319 , 6972300003

http://www.spitha-kap.gr/el/sparks/?id=211&news=1&&snid=4114


Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ


Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ

Κάθε Έλληνας πρέπει να δει ποιες σκοτεινές δυνάμεις και ποιοι δόλιοι στόχοι βρίσκονται πίσω από το πρωτοφανές χτύπημα που επέφερε η πολιτική και η οικονομική ηγεσία της Ευρωζώνης στην Κυπριακή Δημοκρατία για την κατάλυση και υποδούλωσή της. Κάθε Ευρωπαίος, ιδίως κάθε Ευρωπαίος του Νότου, θα πρέπει να αντιληφθεί και να συνειδητοποιήσει  το νόημα του χτυπήματος, αυτό που επέφερε η σκοτεινή σύμπνοια και συνεργασία των αχόρταγων δυνάμεων της πολιτικής ηγεμονίας και της απληστίας του χρηματοπιστωτικού καπιταλισμού για την κατάλυση και την άλωση του εθνικού κράτους ως πολιτισμικής και πολιτικής οντότητας. Αλλά και κάθε Άνθρωπος του Πλανήτη θα πρέπει να συνειδητοποιήσει το τι σημαίνει για τη ζωή του, για τον πολιτισμό του και για τη μελλοντική ιστορία του λαού στον οποίο ανήκει η αγαστή σύμπνοια και συμμαχία της γεωπολιτικής και της καπιταλιστικής ηγεμονίας, του παντοδύναμου οικονομικό-πολιτικού ιμπεριαλισμού.

Ο κ. Σόιμπλε δήλωσε ότι η περίπτωση της Κύπρου είναι διαφορετική από εκείνη της Ελλάδας. Είναι ψέμα! Μόνο η εξωτερική μορφή της πρώτης επέμβασης διαφέρει. Στην Ελλάδα άρχισε με τα
«Μνημόνια» του απάνθρωπου δανεισμού - στην Κύπρο άρχισε με το «Μνημόνιο» επέμβασης στις καταθέσεις και στο τραπεζικό σύστημα για να ακολουθήσει και στην οικονομική πολιτική. Στην ουσία της, όμως, η επέμβαση είναι ίδια και απαράλλαχτη: Είναι η άλωση της εθνικής οικονομίας και η αρπαγή του εθνικού πλούτου, είναι η άσκηση γεωπολιτικής κυριαρχίας στην περιοχή, είναι η νέα μορφή πολέμου για την κατάκτηση και κατάλυση του εθνικού κράτους, είναι η αρχή του δεύτερου μετά την Ελλάδα πειράματος επιβολής των κέντρων υπερεθνικής εξουσίας του οικονομικό-πολιτικού  ιμπεριαλισμού  για την κατάλυση των αρχών δημοκρατικής νομιμότητας και προστασίας των δικαιωμάτων του ανθρώπου.

Η επέμβαση στην Κύπρο μας αποκαλύπτει τις ίδιες μεθόδους και τις ίδιες δυνάμεις που μας αποκάλυψε η επέμβαση στην Ελλάδα: πώς προκαλούνται οι οικονομικές κρίσεις, πώς διογκώνονται, πώς γίνονται αντικείμενα εκμετάλλευσης και κερδοσκοπίας  και πώς μεταβάλλονται σε όπλα υποδούλωσης των λαών και γεωπολιτικών επικυριαρχιών.

Η επέμβαση στην Κύπρο, όπως και η επέμβαση στην Ελλάδα το 2010, μας αποκαλύπτει, πώς η οικονομική επάρκεια μιας χώρας χειραγωγείται και μετουσιώνεται σε οικονομική κρίση και ανάγκη επιβίωσης του λαού, πώς ασκείται η πολιτική του τρόμου, πώς δυσφημείται και συκοφαντείται ένας λαός και πώς ασκείται η πολιτική ενοχής της υποταγής του. Μας αποκαλύπτει πώς επιλέγονται οι «εκλεγόμενες» κυβερνήσεις, πώς δημιουργούνται οι «πλειοψηφίες» της Βουλής και πώς χειραγωγείται η δημοκρατία και η λειτουργία του πολιτεύματος μιας χώρας.

Άκουσα αιτιάσεις εις βάρος του κυπριακού τραπεζικού συστήματος που δικαιολογούσαν δήθεν την επέμβαση: ότι το τραπεζικό αυτό σύστημα είναι υπερτροφικό αναλογικά με το μέγεθος της χώρας και ότι, δήθεν, δεν τηρούσε πάντοτε την αρχή της νομιμότητας. Διερωτώμαι: δεν είδαν, άραγε, οι Βρυξέλλες γύρω τους κανένα άλλο υπερτροφικό τραπεζικό σύστημα μικρού κράτους; Ούτε έμαθαν ποτέ για ανομίες ευρωπαϊκών τραπεζικών συστημάτων;

Ένα είναι βέβαιο: ότι η επέμβαση της Τρόικας στο τραπεζικό σύστημα της Κυπριακής Δημοκρατίας είναι αντίθετη με τις αρχές νομιμότητας του διεθνούς δικαίου και του δικαίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παραβιάζει την  εθνική κυριαρχία της Κυπριακής Δημοκρατίας και απειλεί άμεσα δικαιώματα του ανθρώπου. Αλλά φαίνεται ότι αυτή η ανομία που υποσκάπτει σήμερα τα θεμέλια του ευρωπαϊκού πολιτισμού, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του κοινωνικού κράτους δικαίου δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Τρόικα και τις δυνάμεις που εκπροσωπεί...

Πριν κλείσω αυτές τις γραμμές, άκουσα το διάγγελμα του Προέδρου της Κύπρου. Νόμιζα ότι το ημερολόγιο γύρισε πίσω και άκουγα το Γιώργο Παπανδρέου το Μάιο του 2010 και αργότερα τους επόμενους δύο πρωθυπουργούς μετά από κάθε «Μνημόνιο» και από κάθε παράδοση όπλων και υποταγή της χώρας. Οι δυνάμεις που απεργάζονται και υπηρετούν σήμερα το δέσιμο της Κύπρου χειροπόδαρα δεν μπόρεσαν να αλλάξουν τη μονοτονία του πολιτικού λόγου άλωσης και υποδούλωσης του εθνικού κράτους. Ίδιες λέξεις, ίδιοι εκβιασμοί, ίδιος λόγος «φόβου και δέους», ίδια «ενοχή» του κυπριακού λαού και ίδια «ευθύνη «παλαιότερων κυβερνήσεων», ίδιος «μονόδρομος σωτηρίας». «ίδιες υποσχέσεις» («άτακτη χρεωκοπία», «απώλεια των καταθέσεων», «έξοδος από το ευρώ», «γκρεμός», «καταστροφή», «αίσθημα ενοχής»,  «η μόνη λύση σωτηρίας», η «μοναδική και τελευταία θυσία», η «σύντομη ανάκαμψη»). Ένα πρέπει να ξέρει ο κυπριακός λαός: ότι στην Ελλάδα όλα αυτά αποδείχτηκαν ψεύδη. Παρά την αποκάλυψη όλων των ειδών ψεύδους που χρησιμοποιήθηκαν, παρά το ότι οι ίδιοι οι δανειστές ομολογούν το «λάθος», η δουλεία συνεχίζεται με όλο και πιο αβάσταχτα βάρη,  μέχρι την τελική άλωση του ελληνικού πλούτου και μέχρι την πλήρη εξαθλίωση του ελληνικού λαού –αν δεν υπάρξει αποφασιστική αντίσταση και αλλαγή.

Ο Κυπριακός Λαός οφείλει να πάρει το μάθημα από την αδελφή του, την Ελλάδα: Να μην υποκύψει στους εκβιασμούς της πολιτικής του φόβου, της ενοχής και της ανασφάλειας. Οφείλει να συνειδητοποιήσει τη γεωπολιτική του ισχύ και τη δύναμη του υποθαλάσσιου πλούτου του. Οφείλει να θυμηθεί την Ιστορία του: ότι όρθωσε το μικρό αλλά τιτάνιο ανάστημά του στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και στη διάδοχό της  Τουρκία, καθώς και στην κοσμοκράτειρα Αγγλική Αυτοκρατορία. Να θυμηθεί ότι είναι ακόμη νωπή η τόλμη του, με την οποία, με άξια ηγεσία και αψηφώντας τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αγγλία και την Ευρώπη, απέκρουσε την κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας με το πρωτοφανές έκτρωμα του διεθνούς δικαίου, το Σχέδιο Ανάν.

Με όλο αυτό το οπλοστάσιο, ο Κυπριακός Λαός οφείλει να οργιστεί, να αγανακτήσει και να αντιδράσει με όλα τα νόμιμα μέσα της δημοκρατίας. Τώρα! Οφείλει να αξιώσει από τον Πρόεδρο της Κύπρου την ανάκληση της συναίνεσής του, οφείλει να κινητοποιήσει στο σωστό δρόμο της Πατρίδας το αντιπροσωπευτικό του σώμα και, αν χρειαστεί, να αξιώσει λαϊκή ετυμηγορία για το μεγάλο ανοσιούργημα της επέμβασης. Η ελλαδική εμπειρία ας γίνει οδηγός του Λαού της Κυπριακής Δημοκρατίας!

Πειραιάς, 17 Μαρτίου 2010

Ο Γιώργος Κασιμάτης είναι ομ. Καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

ΔΗΛΩΣΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ


ΔΗΛΩΣΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Η γενναία αντίσταση της Κύπρου στην λυσσαλέα επίθεση της Γερμανίας και των συμμάχων της εκθέτει σοβαρά την ελληνική τρικομματική κυβέρνηση.

Αλήθεια, τι θα κάνουν αυτοί; Θα πάνε με την Κύπρο ή με την Ευρώπη;

Είναι φανερό ότι η επίθεση των Ευρωπαίων έχει κύριο στόχο τα κοιτάσματα της Κύπρου. Τον ίδιο στόχο είχε και έχει ενάντια στη χώρα μας, ενάντια στον λαό μας η καταστροφική πολιτική τους που εφαρμόζεται στην Ελλάδα και που έχει διανύσει ήδη το 50% της πορείας της, ενώ πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον ακόμα μεγαλύτερα χτυπήματα.

Πιστεύω ότι αυτό το στρατηγικό «μειονέκτημα» (την ύπαρξη κοιτασμάτων) θα πρέπει να το μετατρέψουμε σε στρατηγικό πλεονέκτημα.

Γι’ αυτό χρειάζεται κοινό μέτωπο με την Κύπρο σε όλα τα θέματα και οικονομική συνεργασία με χώρες εκτός Ευρώπης με αντικείμενο την κοινή εκμετάλλευση των κοιτασμάτων.
 
Αθήνα,  19.3.2013
 
Μίκης Θεοδωράκης

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Κάλεσμα σε πορεία αλληλεγγύης προς τους κατοίκους της Χαλκιδικής Τρίτη, 12 Μάρτη στα Προπύλαια στις 18.00


η Ενιαία Σπίθα Αττικής συμμετέχοντας ενεργά στην Επιτροπή Αλληλεγγύης στη Χαλκιδική (Αττικής) καλεί  μέλη , φίλους και όλον τον Ελληνικό λαό σε  συγκέντρωση και πορεία αλληλεγγύης προς τους κατοίκους της Χαλκιδικής που θα πραγματοποιηθεί την  Τρίτη, 12 Μάρτη
στα Προπύλαια στις  18.00

Ακολουθεί το κάλεσμα της Επιτροπής :


Κάλεσμα σε πορεία αλληλεγγύης στους κατοίκους της Χαλκιδικής

Στο δάσος των Σκουριών στη ΒΑ Χαλκιδική, τον τελευταίο χρόνο, εξελίσσεται ένα καταστροφικό σχέδιο του ελληνικού κράτους σε συνεργασία με την εταιρία «Ελληνικός
Χρυσός ΑΕ», η οποία ανήκει στην καναδική πολυεθνική El Dorado Gold και τον όμιλο Μπόμπολα, για εκτεταμένες εξορύξεις χρυσού. Με πρόσχημα την ανάπτυξη και τη
δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, καταστρέφεται το αρχέγονο, αυτό, δάσος, με ολέθριες και μη αναστρέψιμες συνέπειες για τη φύση και τους ανθρώπους. Το σχέδιο που προωθείται στη
Χαλκιδική αποτελεί μόνο την αρχή των μεταλλευτικών δραστηριοτήτων στην περιοχή της Βόρειας Ελλάδας και εντάσσεται στο συνολικό ξεπούλημα των φυσικών πόρων και των δημόσιων υποδομών που ακολουθούν οι μνημονιακές κυβερνήσεις, υποθηκεύοντας το μέλλον
ολόκληρης της κοινωνίας.

Το δυναμικό κίνημα αντίστασης των κατοίκων, που από την πρώτη στιγμή δημιουργήθηκε στην περιοχή, ήρθε αντιμέτωπο με ένα πρωτοφανές σε διάρκεια και ένταση όργιο καταστολής.
Η αστυνομία, λειτουργώντας σαν μπράβος της εταιρείας αντιμετωπίζει τους διαδηλωτές με
ασύλληπτη αγριότητα και βία η οποία σε πρώτη φάση χαρακτηρίστηκε από αλόγιστη χρήση
χημικών μέσα στο δάσος, καταδιώξεις και τραυματισμούς διαδηλωτών.

Πλέον ο αυταρχισμός περνά σε άλλο επίπεδο με την περιοχή να τελεί ουσιαστικά
υπό κατοχή από τις δυνάμεις καταστολής: Απαγωγές "υπόπτων" από τα σπίτια τους,
λήψεις δείγματος γενετικού υλικού, βασανιστήρια στα τμήματα και, πριν λίγες μέρες,
μια εισβολή ΜΑΤ και αντιτρομοκρατικής στο χωριό της Ιερισσού με δακρυγόνα να
προκαλούν τρόμο και πανικό ακόμα και στο τοπικό σχολείο που εκείνη την ώρα ήταν
γεμάτο παιδιά!

Στο πλαίσιο της στήριξης και της αλληλεγγύης στον αγώνα των κατοίκων της Χαλκιδικής,
η Επιτροπή Αλληλεγγύης στη Χαλκιδική (Αττικής) καλεί σε πορεία συμπαράστασης στους
κατοίκους της Χαλκιδικής, ενάντια στην κρατική τρομοκρατία που με κάθε τρόπο επιδιώκει την
υλοποίηση των καταστροφικών για την τοπική κοινωνία σχεδίων του κεφαλαίου.

συγκέντρωση και πορεία αλληλεγγύης
στους κατοίκους της Χαλκιδικής
Τρίτη, 12 Μάρτη
προσυγκέντρωση στα Προπύλαια, 18.00

8/3/2013

Επιτροπή Αλληλεγγύης στη Χαλκιδική (Αττική)

attiki.forum@gmail.com




http://www.spitha-kap.gr/el/sparks/?id=211&news=1&&snid=4089

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

( video - photos ) Η ενιαία Σπίθα Αττικής συμμετείχε στην στην κινητοποίηση της πρωτοβουλίας συνταξιούχων,στις 27 Φεβρουαρίου.

Η Αγωνιστική αλληλεγγύη συνεχίζεται 


Η ενιαία Σπίθα Αττικής συμμετείχε στην κινητοποίηση  της πρωτοβουλίας συνταξιούχων,στις 27 Φεβρουαρίου  στις 11 το πρωί μπροστά από το Υπουργείο Εργασίας (Σταδίου 29)

ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΟΥ στους  ΑΓΩΝΕΣ του ΛΑΟΥ









ΑΚΟΛΟΘΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ , Η ΑΦΙΣΑ  και το  ΥΠΟΜΝΗΜΑ προς τον Υπουργό





Κινητοποίηση στις 27 Φεβρουαρίου στο Υπουργείο Εργασίας


ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ


Συνάδελφοι και συναγωνιστές συνταξιούχοι

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια βιώνουμε και εμείς, όπως όλος ο λαός, μια πρωτοφανή για τα μεταπολεμικά δεδομένα, κατεδάφιση των κοινωνικών και ασφαλιστικών μας κατακτήσεων. Η εφαρμοζόμενη από τις κυβερνήσεις (μονοκομματικές ή πολυκομματικές) μνημονιακή πολιτική, από τη μια, μας στερεί κατακτήσεις που κερδίσαμε με αγώνες και θυσίες για πολλές δεκαετίες, και από την άλλη, γεμίζει με τα αποθεματικά των ταμείων μας, τις τσέπες των τοκογλύφων δανειστών.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μειώνονται δραματικά και συνεχώς οι συντάξεις μας, να καταβαραθρώνεται το δημόσιο σύστημα υγείας, να μένουμε χωρίς νοσοκομεία και φάρμακα, να γιγαντώνεται η ανεργία για τα παιδιά μας και να μην υπάρχει μέλλον για τα εγγόνια μας.
Πρέπει να βάλουμε φραγμό και να ανατρέψουμε αυτή την πολιτική.
Να εντείνουμε τους αγώνες μας, με αυτοοργάνωση, μέσα από τα σωματεία και τις ομοσπονδίες, αλλα και την συμμετοχή μας στα κινήματα σε κάθε γειτονιά για:

Να πάρουμε πίσω όσα βίαια, άδικα και παράνομα μας στερούν.
Να κρατήσουμε ζωντανό το δημόσιο σύστημα υγείας.
Να αποτρέψουμε την εκποίηση και τη λεηλασία του δημόσιου πλούτου.
Να δυναμώσουμε το κίνημα αλληλεγγύης, για να μη μείνει κανένας μόνος του στην κρίση.

Όλοι στην κινητοποίηση στις 27 Φεβρουαρίου. 
Στις 11 το πρωί μπροστά από το Υπουργείο Εργασίας (Σταδίου 29)


Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ


sintaxiouxoi@gmail.com                                                 psyntxon.blogspot.com

http://www.facebook.com/sintaxiouxoi                            http://twitter.com/sintaxiouxoi





Υπόμνημα της Πρωτοβουλίας Συνταξιούχων προς τον Υπουργό Εργασίας.


ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Προς: Τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων
Κύριε Υπουργέ,

Πέμπτος χρόνος, και οι συνταξιούχοι όλης της χώρας, συνεχίζουν να δέχονται την βία του κράτους σε όλο της το μεγαλείο. Συνεχίζεται το διαρκές έγκλημα και η μόνιμη ληστεία σε βάρος τους, καθώς βλέπουν να λεηλατείται καθημερινά ότι τους είχε απομείνει από το βιός τους, σαν αποτέλεσμα των καταστροφικών και ταξικών πολιτικών των μνημονίων.

Η πρωτοβουλία συνταξιούχων, συστάθηκε ακριβώς για αυτόν τον λόγο, για την αντιμετώπιση δηλαδή της κρατικής βίας που εκφράζεται με συνεχή μείωση των συντάξεων, των παροχών υγείας και μας οδηγεί στην εξαθλίωση. Είμαστε σήμερα εδώ για να σας τονίσουμε και να απαιτήσουμε, την κατάργηση των εξοντωτικών, καταχρηστικών και αντισυνταγματικών νόμων, που αυθαίρετα και χωρίς κανένα κανόνα δικαίου, καταργούν ένα μεγάλο μέρος των συντάξεών, αλλά και της ζωής μας. Τα επαναλαμβανόμενα βάρβαρα μέτρα, έχουν οδηγήσει στην απόγνωση και εξόντωση όλους τους συνταξιούχους, που εκτός από τους πρόσθετους φόρους, τα χαράτσια, την ακρίβεια, την διάλυση του συστήματος υγείας, τη μείωση έως και 50% των συντάξιμων αποδοχών, καλούνται επιπλέον, και καταβάλουν δύο (2) μηνιαίες συντάξεις, τα “δώρα” Χριστουγέννων και Πάσχα και του επιδόματος αδείας.

Η πρωτοβουλία συνταξιούχων δεν συζητά και ούτε ζητάει την ελεημοσύνη του κράτους.
Οι συντάξεις δεν είναι μισθός ούτε προνοιακό επίδομα. Οι συντάξεις είναι ο κόπος και ο μόχθος ολόκληρης ζωής, είναι μέρος του μισθού μας σαν εργαζόμενοι, είναι οι αποταμιεύσεις μας, είναι οι ασφαλιστικές εισφορές που καταβάλαμε για 35 και 40 χρόνια δουλειάς, πολλοί από μας αυξημένες εισφορές και που το κράτος εγγυάται σαν συντάξεις. Η προσπάθεια να ισοπεδωθούν όλες οι συντάξεις σε ένα κατώτατο επίπεδο, πέρα από το ότι δημιουργεί αδικίες και ανισότητες, θα συμπιέσει ακόμα περισσότερο προς τα κάτω και τις κατώτερες συντάξεις δημιουργώντας συνθήκες ανθρωπιστικής κρίσης για την συντριπτική πλειοψηφία των συνταξιούχων. Απαιτούμε και διεκδικούμε αυτά που μας ανήκουν. Απαιτούμε την επιστροφή των δώρων Χριστουγέννων – Πάσχα, και του επιδόματος αδείας γιατί εμείς ως εργαζόμενοι, όπως και οι εργαζόμενοι σήμερα, καταβάλλαμε ασφαλιστικές εισφορές για 14 μισθούς και όχι για 12, όπως παρανόμως μας χορηγείτε.

Η πρωτοβουλία συνταξιούχων τονίζει, πως την ευθύνη της διαφύλαξης και διαχείρισης των αποθεματικών των ταμείων μας, την είχε το κράτος. Με ευθύνη του κράτους αυτά, έγιναν δημόσιες επενδύσεις (άτοκες καταθέσεις στην Τράπεζα Ελλάδας – κρατικά ομόλογα), έγιναν “κοινωνική πολιτική” του κράτους, αλλά και τζόγος στο χρηματιστήριο....
Παρόλα αυτά, πριν την έναρξη των περικοπών στις συντάξεις (2009), τα πλεονάσματα για τον κλάδο σύνταξης του ΙΚΑ έτρεχαν κοντά στο 30% (9.877.141.596 ήταν έξοδα ενώ τα έσοδα ήταν 12.597.880.029) χωρίς να προσθέσουμε τα 9δις ευρώ χρέη του κράτους και τα 6δις ευρώ των εργοδοτών προς το ΙΚΑ, και παρά την εκτεταμένη αδήλωτη εργασία που ξεπέρασε το 30%.

Η πρωτοβουλία συνταξιούχων σας υπενθυμίζει, την ομόφωνη απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου που έκρινε αντισυνταγματικές, τις περικοπές των συντάξεων και των δώρων Χριστουγέννων – Πάσχα – επιδομάτων άδειας, καθώς προσκρούουν στα άρθρα 2, 4, 22 και 25 του Συντάγματος, και απαιτεί τον σεβασμό της έννομης τάξης και του συντάγματος της χώρας.

Η πρωτοβουλία συνταξιούχων, απευθύνεται στο υπουργείο σας και απαιτεί μέτρα για την προστασία των Ταμείων Κοινωνικής Ασφάλισης, την επιστροφή όλων των δεδουλευμένων, δηλαδή εναρμόνιση του ύψους των συντάξεων με τις προβλέψεις των καταστατικών των Ασφαλιστικών Ταμείων. Να απαιτήσετε τις οφειλές του κράτους και των εργοδοτών προς τα Ταμεία, καθώς και την σταδιακή επιστροφή όλων των αποθεματικών τους. Να πάρετε ουσιαστικά μέτρα για την αντιμετώπιση της αδήλωτης – ανασφάλιστης εργασίας, αλλά και της εισφοροδιαφυγής.

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Μια παρέμβαση που θα προκαλέσει συζητήσεις, έκανε μέσω του enikos.gr, Ο Μίκης Θεοδωράκης

Παρέμβαση του Μίκη Θεοδωράκη στο enikos.gr


Μια παρέμβαση που θα προκαλέσει συζητήσεις, έκανε  μέσω του enikos.gr, Ο Μίκης Θεοδωράκης, με αφορμή το κείμενο του Νίκου Χατζηνικολάου, με τίτλο "ΑΟΖ ΤΩΡΑ".... 
Διαβάστε την επιστολή του:

" Αγαπητέ κ. Χατζηνικολάου,
            Διάβασα το άρθρο σας «ΑΟΖ ΤΩΡΑ», με το οποίο καλείτε την ελληνική κυβέρνηση να ακολουθήσει το πρόσφατο παράδειγμα της Κύπρου και να ανακηρύξει την ελληνική ΑΟΖ. Το ερώτημα όμως είναι, μπορεί να το κάνει; Έχει το δικαίωμα; Αλλά και αν το κάνει, τότε σε ποιον θα ανήκει αυτή η ΑΟΖ; Στην Ελλάδα ή στους ξένους; Τους πιστωτές μας;
            Επ’ αυτού τα Μνημόνια με τα οποία οι Κυβερνήσεις Παπανδρέου, Παπαδήμου και Σαμαρά έχουν δεσμεύσει την χώρα μας, θεωρούν ως δεδομένο το γεγονός ότι έχουμε παραδώσει στους πιστωτές την Εθνική μας Ακεραιότητα δηλαδή την Εθνική Ανεξαρτησία, όσο και το σύνολο του Εθνικού μας Πλούτου. Με άλλα λόγια, για όσον καιρό θα είμαστε χρεοκοπημένοι, οι πιστωτές έναντι του χρέους θα εισπράττουν μέσω του «Ταμείου» όλο τον υφιστάμενο και τονπαραγόμενο πλούτο της χώρας, την αξία του οποίου θα καθορίζουν μονομερώς και στη συνέχεια θα τον μεταβιβάζουν στις Τράπεζές τους στο εξωτερικό.
            Και ειλικρινά μένω κατάπληκτος, όταν διαπιστώνω ότι το γεγονός αυτό αγνοείται από τους πάντες. Δηλαδή σαν να μην έχει γίνει. Σαν να μην υπάρχουν Μνημόνια, Τρόικα και Ταμείο. Πώς είναι δυνατόν, κ. Χατζηνικολάου, να παραμένει «μυστικό» το ότι κάποιοι πούλησαν την Πατρίδα μας στους ξένους;
            Όμως το αντιπαρέρχομαι και περνώ στη σημερινή πραγματικότητα, μετά την αποκάλυψη του μεγέθους του υποθαλάσσιου εθνικού μας πλούτου, που κατά τη γνώμη μου αλλάζει όλα τα δεδομένα, αφού τα Μνημόνια και οι δεσμεύσεις οφείλονται στο Δημόσιο Χρέος, δηλαδή στην
αδυναμία μας να καλύψουμε τις οφειλές μας προς τους πιστωτές μας.
            Πόσα είναι τα χρέη μας; Ας πούμε, 400 δισ. ευρώ. Όμως από τις εκθέσεις των ειδικών, όπως είναι ο κ. Φώσκολος του οποίου την αξία και το κύρος δεν αμφισβητεί κανείς (είναι εξ άλλου σύμβουλος της Καναδικής Κυβέρνησης για θέματα υδρογονανθράκων) και ο καθηγητής Ζεληλίδης, μας αποκάλυψαν ότι η αξία του υφιστάμενου υποθαλάσσιου πλούτου καλύπτει τουλάχιστον πέντε φορές  το Δημόσιο Χρέος μας!
            Δεν θα έπρεπε τάχα, να αναθέσουμε σε κάποια Επιτροπή από Έλληνες και ξένους ειδικούς, να επιβεβαιώσουν αυτούς τους ισχυρισμούς, που  όχι μόνο θα μας βοηθήσουν να καλύψουμε το Χρέος και να απαλλαγούμε από τα Μνημόνια και τις Τρόικες αλλά και θα μας επιτρέψουν να εφαρμόσουμε αναπτυξιακές πολιτικές που θα αλλάξουν ριζικά τη ζωή και την μοίρα της πατρίδας μας;
            Θα μου επιτρέψετε να ξαναθυμίσω από την σελίδα σας τις ανακοινώσεις των ειδικών που προανέφερα, καθώς και του καθηγητή κ. Ζεληλίδη, ώστε οι αναγνώστες σας να λάβουν μια ακριβή εικόνα για τον υποθαλάσσιο πλούτο της χώρας μας.
            Αρχίζω από τον Καθηγητή κ. Φώσκολο:
«Θα πάω λίγο στη γεωλογία της περιοχής, για να δείξω ότι έχουμε πολλούς υδρογονάνθρακες, ιδιαίτερα κάτω από την Κρήτη. Τα αποθέματα είναι μεγάλα, για να μην πω μυθικά. 
Επί περίπου 18 εκατομμύρια χρόνια (18.000.000), αυτή η αναδίπλωση του πυθμένα, η πτυχή του πυθμένα, μετατράπηκε σε μία ράχη, η οποία λέγεται Μεσογειακή Ράχη. 
Η Μεσογειακή Ράχη είναι αυτή η οποία στη συνέχεια δημιούργησε παγίδες που δεσμεύουν το φυσικό αέριο.
Αυτή η Μεσογειακή Ράχη ξεκινάει από τη Ζάκυνθο και τελειώνει στην Κύπρο. Είναι μία τεράστια Ράχη με πάρα πολλές παγίδες. Οι παγίδες υπάρχουν σε μία έκταση 60 χιλιάδων τετραγωνικών χιλιομέτρων (60.000), έκταση ίση όση η Ελλάδα και περιμένουμε μέσα σε αυτές τις παγίδες να υπάρχει το φυσικό αέριο. Το ότι βγαίνει φυσικό αέριο, το έχουνε μετρήσει οκτώ (8) διεθνή ινστιτούτα. Δεν μπορούμε να λέμε αυτή τη στιγμή ότι δεν υπάρχει φυσικό αέριο, όταν αυτό το πράγμα έχει μετρηθεί. 
ελέγχθηκαν επίσης από τους Νορβηγούς πριν ενάμιση χρόνο, στο γραφείο του κ. Μανιάτη.
Ποια είναι τα αποθέματα τα οποία έχουμε, το κομμάτι που θα γίνει η έρευνα από τους Νορβηγούς : τα αποθέματα εκτιμώνται – αυτή τη στιγμή – δίνω τιμές – σε ένα τρισεκατομμύριο εφτακόσια δισεκατομμύρια (1.700.000.000.000). Εάν το ελληνικό κράτος πάρει το 20% και οι περιφέρειες το 5% και εκτιμήσουμε τα άτομα τα οποία θα δουλέψουν και τη φορολογία αυτών των ατόμων και ταυτόχρονα συνεκτιμήσουμε την αντικατάσταση του εισαγόμενου πετρελαίου από το φυσικό αέριο, το ελληνικό κράτος θα κερδίσει 600 δισεκατομμύρια (600.000.000.000) σε 25 χρόνια. 
Δηλαδή κάθε χρόνο θα μπαίνουν μέσα στο Υπουργείο Οικονομικών 25 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο (25.000.000.000 $), χωρίς εμείς να βάλουμε φράγκο από την τσέπη μας. 
Εάν δούμε ποια είναι τα αποθέματα σε όλη την έκταση της ελληνικής ΑΟΖ, τότε τα αποθέματα αυτά εκτιμώνται σε 2,5 τρισεκατομμύρια δολάρια (2.500.000.000.000 $). Και το αντίστοιχο κέρδος, το ετήσιο κέρδος, το οποίο θα έχει το Υπουργείο Οικονομικών, είναι 32 δις το χρόνο (32.000.000.000 $), χωρίς εμείς να βάλουμε φράγκο από την τσέπη μας. Δηλαδή θα απασχολούνται 450 με 500 χιλιάδες άτομα (450.000 – 500.000) και το ελληνικό κράτος θα κερδίζει 32 δις το χρόνο (32.000.000.000 $). 
Αυτά τα έσοδα τα έχουμε από τα συμβατικά αποθέματα, από τα αποθέματα τα οποία εμείς μπορούμε αυτή τη στιγμή να αξιοποιήσουμε αύριο το πρωί. 
Εάν συνεκτιμήσουμε και τα αποθέματα, τα οποία θα αρχίσουνε να γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης σε 15 χρόνια, τα αποθέματα αυτά είναι 10πλάσια από τα συμβατικά μας αποθέματα και θα αποφέρουν στο ελληνικό δημόσιο 17,5 τρισεκατομμύρια (17.500.000.000.000), η αξία τους είναι 17,5 τρισεκατομμύρια, τα οποία θα γίνουν αντικείμενο εκμετάλλευσης σε 100 χρόνια από σήμερα. 
Θα ξεκινήσει η εκμετάλλευση σε 15 χρόνια, αλλά επί 100 χρόνια θα έχουμε τη δυνατότητα να βγάζουμε φυσικό αέριο. 
Τα έσοδα από αυτά τα συμβατικά και μη συμβατικά αποθέματα, των οποίων η αξία ανέρχεται σε 20 τρις (20.000.000.000.000), εάν εμείς πάρουμε το 25%, σημαίνει ότι το ελληνικό δημόσιο σε μια περίοδο για 100 χρόνια, θα παίρνει 50 δισεκατομμύρια το χρόνο (50.000.000.000), για 100 χρόνια θα μπαίνουν μέσα στο Υπουργείο Οικονομικών, χωρίς εμείς να βάλουμε ούτε μία δραχμή. 
Και με αυτά τα χρήματα εμείς μπορούμε να ξεχρεώσουμε τα χρέη μας, μπορούμε να αναστήσουμε την οικονομία μας, αποκτούμε μία τεράστια γεωπολιτική δύναμη. 
Και αυτό θα γίνει διότι οι Ευρωπαίοι έχουν ανάγκη από τον ορυκτό μας πλούτο, έχουν ανάγκη από τους υδρογονάνθρακες μας. 
Μέσα σε εξήντα μήνες η Ευρώπη θα πεινάσει ενεργειακά και χρειάζονται την Ελλάδα. Η Ελλάδα δεν πρόκειται να φύγει από το ευρώ, είτε το θέλουμε εμείς είτε δεν το θέλουμε εμείς και μας έχουν ανάγκη οι Ευρωπαίοι. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό. Έχουμε πλούτο, τον οποίο τον έχουν ανάγκη για να επιβιώσουν οι οικονομίες τους, για να επιβιώσουν οι βιομηχανίες τους. Επομένως το μέλλον για την Ελλάδα, εφόσον βρεθεί στην Ελλάδα ένας Πούτιν, θα μπορέσει να είναι λαμπρό και νομίζω ότι μπορεί η Ελλάδα να ξαναδεί πάλι εποχές του Περικλή. 
Τα χρήματα που θα μπαίνουν μέσα, τα 50 δισεκατομμύρια (50.000.000.000), αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο (1/3) του σημερινού ελληνικού προϋπολογισμού. 
Η αξία των αποθεμάτων, τα 20 τρις (20.000.000.000.000), αντιστοιχούν με 143 ελληνικούς προϋπολογισμούς. Τα χρήματα είναι αμύθητα και θα πρέπει αυτό το πράγμα να συνειδητοποιηθεί».  
            Συνεχίζω με τον κ. Λυγερό:
«Η χώρα μας είναι το πιο «ακριβό οικόπεδο» σε γεωπολιτικό και γεωστρατηγικό επίπεδο αλλά κάποιοι κρατούν στην αφάνεια, τον φυσικό και ορυκτό μας πλούτο.
Πρέπει να εκμεταλλευτούμε τα κυριαρχικά δικαιώματα μας, την αποκλειστική οικονομική μας ζώνη, που θα μας δώσει τη δυνατότητα να παίξουμε σημαντικό ρόλο στα χρόνια που θα ακολουθήσουν μιας και η πατρίδα μας βρίσκεται στο ενεργειακό
σταυροδρόμι τριών ηπείρων».
            Επίσης ο κ. Κονοφάγος μας λέει:
«Απαιτείται λοιπόν στρατηγική από πολιτική άποψη, στρατηγική και γεωπολιτικό όραμα, με τη συμμετοχή όμως τεχνοκρατών διότι να σας πω την αλήθεια οι πολιτικοί δεν ενδιαφερθήκανε για εμάς του τεχνοκράτες τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια καθόλου, δεν τους ενδιέφερε να έχουν σχέση μαζί μας.
Πρόκειται να ψηφιστεί στο τέλος του έτους στο Ευρωκοινοβούλιο, ο οδικός χάρτης του 2050, δηλαδή τα επόμενα σαράντα χρόνια θα ψηφιστεί στο Στρασβούργο. Τί λέει αυτός ο χάρτης; Λέει ότι η ασφάλεια εφοδιασμού της Ευρώπης σε φυσικό αέριο θα επικεντρωθεί κυρίως στην ανατολική Μεσόγειο και στο Βόρειο Πόλο στον Αρκτικό Ωκεανό. Άρα αυτό που θα ψηφιστεί από το Ευρωκοινοβούλιο, συνδέει τον Αρκτικό Ωκεανό με την ανατολική Μεσόγειο, όσον αφορά το φυσικό αέριο διότι ο Βόρειος Πόλος περιέχει υπολογίζεται το 25% των παγκοσμίων αποθεμάτων φυσικού αερίου».
Τέλος ο καθηγητής Α. Ζεληλίδης σε πρόσφατη εκπομπή ανέφερε ότι κατά την άποψή του «το φυσικό αέριο που υπάρχει από την Κέρκυρα ακολουθώντας όλη την Δυτική Ελλάδα και φτάνοντας ως την Νότιο Κρήτη υπολογίζεται η αξία του σε ένα τρις. 500 δις».
Επαναλαμβάνω ότι κατά τη γνώμη μου μετά από όλες αυτές τις πληροφορίες θα έπρεπε να σχηματιστεί κατ’ αρχήν μια Εθνική Επιτροπή από επιστήμονες σε συνεργασία με ξένα ινστιτούτα να καταλήξει στον πραγματικό πλούτο που υπάρχει στην περιοχή μας και ειδικά στην ανατολική περιοχή της Μεσογείου. Όταν βεβαιωθούμε γι’ αυτό, τότε η δεύτερη πράξη που πρέπει να κάνουμε είναι να ανακηρύξουμε την ελληνική ΑΟΖ μέσα στην οποία περικλείεται το 80% του πλούτου αυτού. Η ελληνική ΑΟΖ θα τετραπλασιάσει την έκταση της Ελλάδας, θα γίνουμε χώρα μεσαίου ευρωπαϊκού μεγέθους, ενώ από την οικονομική άποψη θα μας καταστήσει από τις πλουσιότερες χώρες της Ευρώπης.
Με δεδομένη την ύπαρξη αυτού του πλούτου που υπολογίζεται σε πολλά τρισ. Ευρώ που σε βάθος χρόνου θα αυξάνεται, αποκτάμε αυτομάτως την δυνατότητα να απαλλαγούμε εντελώς από χρέη και τόκους και κυρίως να αποκτήσουμε την πλήρη οικονομική μας ανεξαρτησία.
Γιατί όμως δεν γίνονται όλα αυτά; Διότι η πολιτική τάξη στην Ελλάδα, όπως ήδη ανέφερα, είναι εξαρτημένη. Που σημαίνει εκτός των άλλων ότι δεν έχει ουσιαστικά το δικαίωμα να προχωρήσει σε χειρισμούς με όλα τα κράτη με τα οποία θα πρέπει να συνεννοηθούμε για την κήρυξη της ΑΟΖ, δηλαδή Τουρκία, Αλβανία, Ιταλία, Λιβύη, Αίγυπτο κλπ. Δηλαδή προβλήματα που έλυσαν όλες οι άλλες χώρες του κόσμου που έχουν ως τώρα ανακηρύξει ΑΟΖ. Ειδικά με την Τουρκία. Και για το Αιγαίο. Η δική μου άποψη είναι ότι θα πρέπει να ανακηρύξουμε το Αιγαίο περιοχή υψηλού φυσικού κάλλους για να μην διακινδυνεύσουμε να το μολύνουμε με γεωτρήσεις αλλά και αν αποφασιστεί η εκμετάλλευση πετρελαίου στο Αιγαίο, εάν οι δύο χώρες Ελλάδα και Τουρκία είναι πράγματι κυριαρχικά ανεξάρτητες, απέναντι στις ΗΠΑ που όπως είναι φανερό, θεωρούν τα πετρέλαια του Αιγαίου ως ιδιοκτησία τους, τότε κατά τη γνώμη μου είναι τελείως ρεαλιστικό να θεωρούμε ότι με συζητήσεις θα βρούμε λύση που να συμφέρει και στα δύο κράτη. Η απειλή που όπως είδαμε  προέρχεται πιο πολύ από άλλες χώρες παρά από την Τουρκία, ότι δήθεν η Τουρκία θα μας κάνει πόλεμο, είναι για μένα εντελώς μη ρεαλιστική. Όπως είναι φανταστικό το να κάνει πόλεμο η Ισπανία στην Πορτογαλία, Η Γαλλία στο Βέλγιο, η Σουηδία στην Φινλανδία κλπ. Και είναι γελοίο και προσβλητικό με την επίσκεψη του Ολάν που βασικά ήρθε ακριβώς για να πάρει μερίδιο τραβηγμένος από την οσμή του πετρελαίου και να μας πουλήσει φρεγάτες για να αμυνθούμε στην Τουρκία. Αυτά είναι γελοιότητες
Όμως η ελληνική κυβέρνηση όπως όλος ο πολιτικός κόσμος είναι απόλυτα δεσμευμένοι με τα Μνημόνια που ψήφισε η ελληνική Βουλή κι έτσι δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα απ’ αυτούς, διότι -το επαναλαμβάνω για να εμπεδωθεί μέσα στην κοινή γνώμη- με την ψήφιση αυτή υπάρχει όρος ότι η Ελλάδα παραδίδει στα ισχυρά ευρωπαϊκά κράτη δηλ. στους δανειστές της την εθνική της ανεξαρτησία και βάζει ενέχυρο τον εθνικό μας πλούτο, πάνω στον οποίο εφ’ όσον εξακολουθεί η Ελλάδα να έχει χρέη, είμαστε υποχρεωμένοι να παραδίδουμε μέσω του Ταμείου κάθε είδους πλούτο της χώρας μας και φυσικά εάν φτάσουμε στο μέγα εθνικό έγκλημα να κηρυχτεί ΑΟΖ μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες, αυτό σημαίνει ότι όλος αυτός ο παραπάνω πλούτος θα παραδοθεί μέσω του Ταμείου στους δανειστές, κυρίους Μέρκελ, Ολάν και άλλους που παραμονεύουν να μας ληστέψουν".